Zisson leverer skybaserte kontaktsenterløsninger

Zisson Interact er en skybasert og omnikanal kontakssenterløsning. Vi setter raskt opp fleksible kommunikasjon- og kundeserviceløsninger for henvendelser fra telefoni, webchat, e-post, chatbot, sosiale medier og SMS.

Omnikanalt kontaktsenter – alt på et sted

Kunden bør få muligheten til å velge den kommunikasjonskanalen de er mest komfortable i, dette forutsetter et system som tillater denne valgfriheten. Sentralbord- og kontaktsenterløsningen til Zisson samler telefoni, chat, SMS, e-post og sosiale medier i en og samme løsning. Dette gir deg muligheten til å få en fullstendig oversikt over din kunde, og gi dem den kundebehandlingen de fortjener.

hybrid-2-2
Zisson_interact_promovideo

 

Hvorfor bør man bruke omnikanal?


• Du definerer din egen kundedialog
• Terskelen for kommunikasjon blir lavere for kunden
• Bidrar til selvhjelp hos kunder
• Samler alle henvendelser under et tak
• Kostnadseffektiv metode for kundeservice
• Rapporter og statistikk fra flere kanaler i et system

Intuitivt interface, som er oversiktlig og lett å lære

I kontaktsenterets interface kan du enkelt få oversikt over din kundes historikk for å danne et helhetlig bilde over henvendelsen. Det er nettopp dette overblikket som lar deg gi fantastisk kundeservice. Herfra kan du rute samtalen videre, notere informasjon om innringer eller samtalen, i tillegg til mye annet.

interface_bilde

 

Integreres med systemene du bruker

logo_systemer_zisson

 

Gi den kundebehandlingen dine kunder fortjener

Ta kontakt med oss dersom du ønsker å vite mer om hvordan du kan optimalisere kundereisen.