AppleCare for Enterprise



Applecare_enterpriseHvorfor velge AppleCare for Enterprise

Dagen du trenger hjelp til dine enheter kan brått komme, og da er det en trygghet at du kan kontakte de som kan produktene sine ut og inn, nemlig Apple selv.


Du får ett sted du kan henvende deg til når du trenger service og support på dine enheter. De fleste problemer kan løses med bare èn telefon. Siden Apple lager maskinvaren, operativsystemet og mange av programmene, er tilgang til deres AppleCare produkter en trygghet for deg som bruker.

AppleCare for Enterprise gir din bedrift fleksible service- og supportalternativer, maskinvare-service på stedet og erstatningsenhet neste virkedag.

Reparasjon eller erstatning av enhet

Reparer eller erstatt inntil ti prosent av IOS enheter, eller reparer inntil fire prosent av Macer - uansett grunn


Global maskinvareservice på stedet

Service på stedet for alle Apple enheter som dekkes, så raskt som neste virkedag

Support for sluttbrukere

-Prioritert tilgang til Apple kundestøtte døgnet rundt for sluttbrukere
- Support på norsk i arbeidstiden

Dekning på IT avdelingsnivå

- Inkluderer ett tilfelle på bedriftsnivå pr år
 - Tilgjengelig 24/7 med responstid på en time for problemer med høy prioritet
- Ytterligere IT-support er tilgjengelig ved kjøp av Apple Care OS Support


Fordeler du får, i tillegg til de juridiske rettighetene du har som forbruker:

- Et sted for kundestøtte fra tekniske eksperter
- Flere servicealternativer for Apple-maskinvare
- Inkludert kundestøtte for programvare

Les mer om AppleCare for Enterprise på Apple sine websider

AppleCare for Enterprise har volumbaserte prisnivåer og starter på 200 enheter som dekkes av avtalen. 

Skap den mobile arbeidsplassen sammen med Techstep og Apple.

Vil du vite mer om AppleCare Enterprise eller vårt samarbeid med Apple. Ta kontakt med oss.